Podczas kursu omówione zostaną podstawowe zasady wyróżniania marketingowego produktów i usług z uwzględnieniem zasad rozwoju zrównoważonego.
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
- Ulepszona U.S.P klasyczna teoria „unikatowej propozycji sprzedaży” Ressera Reevesa, zaktualizowana pod katem zrównoważonego rozwoju
- Pozycjonowanie, zrozumienie mechanizmów umysłu ludzkiego w procesie wyróżniania
- Koncepcja 4P McCarthy’ego
- Podstawy Guerilla marekting
- proces marketingu lateralnego w rozwoju zrównoważonym
- zawłaszczenie pomysłu, metoda ułatwiająca znalezienie pomysłu na wyróżnianie się,
- konkurencja, jak wyróżnić nasze pomysły na tle propozycji konkurentów
- wyróżniki z zakresu zrównoważonego rozwoju w budownictwie
ZDOBĘDZIESZ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI W OBSZARZE:
- podstaw marketingu 4P
- rozpoznawania i określania wyróżnika produktu / usługi
- jak wykorzystać rozwój zrównoważony w marketingu
- rozpoznawania istniejących wyróżników rozwoju zrównoważonego w budownictwie
NA SZKOLENIE ZAPRASZAMY:
wszystkich którzy chcieliby wyróżnić swój produkt lub usługi na rynku zrównoważonego rozwoju a nie wiedza nic o marketingu lub boja się zapytać
- Architektów
- Wykonawców
- Właścicieli i deweloperów
- Producentów materiałów budowlanych zainteresowanych rozszerzeniem działalności firmy o budownictwo zrównoważone,
Czas trwania: 1 DZIEŃ