Podczas kursu omówione zostaną podstawowe zasady wyróżniania marketingowego produktów i  usług  z uwzględnieniem zasad rozwoju zrównoważonego.

 

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:

  • Ulepszona U.S.P klasyczna teoria „unikatowej propozycji sprzedaży” Ressera Reevesa, zaktualizowana pod katem zrównoważonego rozwoju
  • Pozycjonowanie, zrozumienie mechanizmów umysłu ludzkiego w procesie wyróżniania
  • Koncepcja 4P McCarthy’ego
  • Podstawy Guerilla marekting
  • proces marketingu lateralnego w rozwoju zrównoważonym
  • zawłaszczenie pomysłu, metoda ułatwiająca znalezienie pomysłu na wyróżnianie się,
  • konkurencja, jak wyróżnić nasze pomysły na tle propozycji konkurentów
  • wyróżniki z zakresu zrównoważonego rozwoju w budownictwie

 

ZDOBĘDZIESZ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI W OBSZARZE:

  • podstaw marketingu 4P
  • rozpoznawania i określania wyróżnika produktu / usługi
  • jak wykorzystać rozwój zrównoważony w marketingu
  • rozpoznawania istniejących wyróżników rozwoju zrównoważonego w budownictwie

 

NA SZKOLENIE ZAPRASZAMY:

wszystkich którzy chcieliby wyróżnić swój produkt lub usługi na rynku zrównoważonego rozwoju a nie wiedza nic o marketingu lub boja się zapytać

  • Architektów
  • Wykonawców
  • Właścicieli i deweloperów
  • Producentów materiałów budowlanych zainteresowanych rozszerzeniem działalności firmy o budownictwo zrównoważone,

 

Czas trwania: 1 DZIEŃ